* acquisitie wordt niet op prijs gesteld *
Beschikbaarheid: Per Direct
FUNCTIE INHOUD– Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant –
Je analyseert en registreert problemen zoals printerstoring, opstartproblemen, netwerkproblemen, inlogproblemen en hard- en softwarestoringen.
Bestellingen aannemen en doorzetten.
Supporten van gebruikers via remote control.
Computers gebruikersklaar maken voor (nieuwe) gebruikers en diverse TD werkzaamheden
Ondersteunen van printers, scanners en andere randapparatuur.
Beheren van gebruikersaccounts enuitvoeren van changes.
Ondersteuning bieden voor gebruikers die inloggen via remote oplossingen of via VPN.
Schrijven van documentatie en licht administratief werk.
FUNCTIE EISENBezig met of een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO niveauMinimaal 1 jaar (relevante) werkervaring
Kennis van Microsoft Windows XP/10, Office applicaties.
Daadkrachtig, klantgericht en communicatief vaardig en vriendelijk
Proactieve houding, kan goed prioriteiten stellen en kan zelfstandig werken, Teamplayer en gedisciplineerd
“Ben jij op zoek naar een afwisselende ICT functie en ben je bekend met ITIL processen?”
FUNCTIE INHOUDOplossen van problemen zoals printerstoring, opstartproblemen, netwerkproblemen, inlogproblemen en hard- en softwarestoringen, tevens het repareren van hardware.Supporten van gebruikers on-site en via remote control.Installeren van benodigde soft- of hardware.Computers gebruikersklaar maken voor (nieuwe) gebruikers.Ondersteunen van printers, scanners en andere randapparatuur.Beheren van gebruikersaccounts.Uitvoeren van changes o.a. bij verhuizing- / migratieprojecten.Maken van images met behulp van Norton Ghost.Ondersteuning bieden voor gebruikers die inloggen via VPN.Schrijven van documentatie.
FUNCTIE EISENAfgeronde ICT opleiding op minimaal MBO niveau.Bij voorkeur ITIL/MCDST/MCSA gecertificeerd en ambitie voor Microsoft ProfessionalMinimaal 3 jaar (relevante) werkervaring.Kennis van Windows XP, Windows 7, Windows 2003/2008 (Small Business) Server.Daadkrachtig, klantgericht en communicatief vaardig.Proactieve houding, kan goed prioriteiten stellen en kan zelfstandig werken.Teamplayer en gedisciplineerd.
“Wij beheren voor onze klanten door onszelf gerealiseerde of in beheer genomen Microsoft Windows netwerken.Hierbij is het van belang dat de door de klant gemelde incidenten zo snel mogelijk worden opgelost en dat terugkomende incidenten geanalyseerd worden, zodat deze door middel van geregistreerde wijzigingen of projecten worden verholpen.”
FUNCTIE INHOUDJe biedt 2de/ 3de lijnsondersteuning waarbij je complexe storingen oplost vanuit onze vestiging in Naarden en, indien noodzakelijk, op locatie bij de klantJe hebt telefonisch klantencontact, je bent verantwoordelijk voor het oplossen van een storing, voelt je daarvoor verantwoordelijk en communiceert altijd klantgerichtJe adviseert waar nodig je collega’s over het oplossen van storingen en werkt samen met hen aan een hoge mate van servicegerichtheid, resultaatgerichtheid en kwaliteitJe schrijft technische werkprocedures en doet verbeteringsvoorstellenJe zorgt er altijd voor dat een klant tevreden is en blijft!Je bent pro-actief en voorkomt problemen bij de klant door mogelijke risico’s vroegtijdig op te lossen
FUNCTIE EISENMeerjarige relevante werkervaring met betrekking tot beheeractiviteiten op client- en serverniveauAantoonbaar HBO denk- en werkniveauwerkniveauMinimaal MCSA / MCSE gecertificeerd of studerend daarvoorErvaring met applicaties als Microsoft Exchange, SQL, Active directory, NetworkingKennis van ITILErvaring met incident, change en problem managementZeer goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardighedenJe bent klantgericht. Je snapt wat voor de klant een hoge prioriteit heeft en handelt hier ook naarUitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
COMPETENTIESAanpassingsvermogenKan zich gemakkelijk aanpassen aan veranderende werkwijzen, werktijden, taken, verantwoordelijkheden en gedragingen van anderen.
IntegriteitHandhaaft op consistente wijze de sociale en ethische normen in woord en gedrag. Tevens het daarop aanspreekbaar zijn en het aanspreken van anderen hierop.
KlantgerichtheidKent de wensen en behoeften van de klant. Geeft een hoge prioriteit aan tevredenheid van klanten en handelt daarnaar.
ZelfontwikkelingHeeft de bereidheid en de wil om zichzelf te ontwikkelen.